The result of my new Max Factor *

Jag hade tänkt visa er hur resultatet blev när jag testade min nya foudation.

1. Osminkad.


2. Tar på min consealer inte den bästa consealer. Fick den i en tidning men den duger.


(ser drogad ut)


4. Klart!

Jag tyckte personligen denna var bra och rekomenderar den!
Min förra fick mitt ansikte att se mörkare ut och kleta mer i ansiktet,
kanske berode på att min förra är rinnande och min nuvarande är fast.
I alla fall så gjorde min nuvarande inte heller mitt ansikte till en mörkare hudfärg, som bra är!
Max Factor är i min hudfärg och är bra, vill inte se mörkare ut.
Kan verkligen rekomendera denna, plus den "färgar" inte av sig på kläder.
I alla fall min gör inte.
Man ser naturell ut med den, vilket jag vill.
Vill bara min faudation ska göra huden finare än vanlig och den döljer om man har finnar.
Vill inte ha en foundation som kletar och gör mig mörkare.
Här har ni utvärdering.
Isadora vs Max Factor,
min personliga vinnare är Max Factor!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Anonym

Jag har aldrig gillat de "upplösta" och så som du förklarar de "fasta" så tror ja att det är de som gäller nu.

Du har hjälpt mig, tack!


Skrivet - 2010-10-11 ª 23:05:44
Hanna

jag har också en sån från Max Fractor, dom e sjukt bra tkr jag :D


Skrivet - 2010-10-13 ª 21:21:20
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!