The power of walking *

Jag åt en jättegod middag idag, däremto vet jag inte vad maträtten heter så kan ej säga, sorry!
Har känt mit lat idag, har ju pluggat men jag gillar att röra på mig nu förtiden.
Så jag bestämmde mig att följa med mamma ut på hennes Powerwalk, en timme.

Det var jobbigare än vad man kan tro.
Fick verkligen igång kroppen.
Sedan var man lagom svettig när man kom hem så duschen kallade.
Efter har man bara tagit det lungt framför tvn med mamma, riktigt soft.
Ligger i sängen nu och mina ögon börjar bli trötta,
så dags för mig att lägga mig och kolla tv tills jag somnar.
Godnatt på er.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!