Segaste dagen ever *

Jag har miljödag"grejsemojs" och det är såååå segt!
Bara längtar tills imorgon då man åker till Paris!
Tyvärr har man sedan förra veckan varit halvt förkyld, hoppas inte den sätterigång på riktigt nu.
Då blir jag suur som attans!
Ska snart dra mig hemmåt, är helt slut i huvudet.
Ska träffa Julia efter hon slutat vid fyra.
Om jag slutar tidigare sticker jag hem utan henne annars så åker vi tillsammans!
Gud vad jag är taggad på imorgon.
Ska lägga i ett sist krut nu i miljöfrågorna så ha det!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
juliaa :D

Du får ha det jätte bra i Paris kommer sakna dig men jag vet att du har det bra har jag med det :D <3333

Älskar dig!<3

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-10-20 ª 19:55:03
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!