My new goal *

Ja, jag vet att jag skrev innan idag att jag skulle skaffa två till piercingar i öronen,,,
och ja det ska jag fortfarande!
Men i snart tre år har jag velat ha navelpiercing också, men mamma vill inte gå med på det.
Eftersom man behöver målsmans tillstånd så ligger jag lite illa till.
Men imorgon ska jag ta hål i mitt öra (yes yes, blev bestämt idag att det händer imorgon efter skolan),
ska försöka idag att fjeska för pappa och mamma vid maten så dem i alla fall kan tänka över det.
Om de nu e tveksamma imorgon fortfarande så frågar jag bara de på Gecko lite om navel piercing.
Hoppas de kan få mamma att gå med på det, hihi.

Är det inte bara sååå fint?
Håll tummarna för att mina föräldrar får med på navelpiercing mina små änglar!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!