Love weekends *

Eftersom jag fått frågor på förra blogginlägget, så tänkte jag vara snäll och svara.
Eftersom det är svar som kan vara trevliga att veta.

Vad ska du göra i helgen då? :)
Svar: Jag har nyss varit i stan med mamma. Vi fikade på fahlmans :)
När vi fikade kom Anita och Peter Kjärsgård så vi fikade med dem,var ett tag sedan man träffa dem
senast.
Efter gick jag och mamma och kollade på skor till mig, behövde ett till par en de jag redan har.
(kommer bilder på skorna någon dag)
Vi köpte ett bälte till min tröja jag hade idag. Mest för att den har töjt ut sig, tyvärr!
Så skärpet ska anvads genom att sitta löst så man kan göra det lite pösogt över, så den inte kasar ner.
Snart så ska man då träffa Julia när hon väl kommer, hon ska  sova här, fett najs!
Imorgon blir det att vara med Julia och sedan att antagligen gå på bio med mamma på kvällen, mysigt!
Eftersom pappa åker på lördag till Finlad med jobbet och inte kommer hem förrän på tisdag så har jag och mamma helgen för oss sjäva. På söndagen är däremot inget planerat, ska nog plugga då. 
Där har ni min helg, ofc  kommer uppdaterinag om allt som händer ;)


vad göres? :)
Svar: Ja du, just nu gör jag inte alls så värst mycket intressant tyvärr.
Kom just hem från la stada och sitter i soffan och vilar lite nu innan Julia kommer.
Har dock ett fett sug att dansa just nu, så vem vet kanske det som händer här next.

Nu tycker jag att jag har varit duktig!
Blir nog dans nu i alla fall, hör av mig.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!