The value of life *

Gårdagen spenderades hemma framför datorn och tvn till ungefär klockan sex.
Sedan kom Linnea, vilket jag inte träffat på länge.
Till middag blev det Chilliconcarne, det var också länge sedan jag åt det.
Det var riktigt gott!
Jag kan nog säga att jag och Linnea tillbringade den mesta tiden igår framför tvn.
Vi kollade först några nya, helt konstiga The Simpsons avsnitt och sedan berättare Linnea allting om House.
En typ läkar serie, måste erkänna den verkade bra för att vara en sådan serie.
Men kanse berode på att House var på psyket, haha!
Vi bestämde oss för att göra något vi alltid älskat att göra, kolla skräckfilm!
Ärligt talat så är hon den enda vän jag har som inte kalskriker till exat allt som händer,
utan istället så dampar vi på att de gör fel i filmen.
Filmen vi kollade hette Dread och ja anledningen till att vi kolla den var för att Jackson var typ huvudrollen.
För er som inte vet så är Jackson han som spelar Jesper i Twilight.
När vi kollat den var typ klockan tre eller nått,
vi bestämmde oss för att lägga oss och sova,
men nej inte direkt det vi gjorde.
Vi kollade Amarican Pie The Book och Boat Trip innan vi bestämmde oss vid fem att det var dags att sova.
Undrar om vi hade lagt oss om det inte var för att vi skulle upp vid tio på morgonen...tror inte det! haha.
Men men, jag hann i tid till Tandläkaren och jag hade en enormt rolig och mysig natt med Linnea,
vilket var hela poängen.
Lots of kisses your ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!