Redo och leva livet *

NU äntligen har jag tid att lägga ut bilerna på kläderna jag köpte i söndags, och fottades i söndags.
So here we go!
Hope you enjoy it.





Klänningen köpt på H&M, ska bli min nyårs klänning.










Rosa kofta köpt på H&M.




Grå kofta köpt på MQ.




Grå långarmad tröja från H&M.



Detta är mitt nya vita (kommer inte ihåg var det heter) som ligger på sängen.

Snart ska jag och mamma plugga till mitt NO prov som jag har på torsdag, kommer bli segt.
Men i alla fall, jag hoppas att ni gillade bilderna.
ALLA BILDER ÄR TAGNA AV JULIA HÖGSTRÖM.
Jag hör av mig senare.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
En avundsjuk anonym tjej

Jag älskar ditt utseende!!

Allting!

Är så avundsjuk att jag inte ser ut som dig.


Skrivet - 2010-11-21 ª 18:13:50
Anonym

Hur mycket kostade klänningen?


Skrivet - 2010-11-21 ª 18:16:40
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!