Pigg, trött, pigg, trött...ehm vart var jag? skitsamma *

Mycket har blivit konstaterat idag.
Tillexempel jag är inte särskilt smart, men endå smartare min kompis Julia,
men det kanske beror på att jag har en hjärna även om den e liten vilket inte hon har.
Haha!
Just nu ligger man i sängen funderar på om man ska läsa bok, kolla tv, vara social på datorn eller sova.
Jag kan inte bestämma mig.
För ena sekunden e jag pigg och andra e jag trött, min kropp kan gå någon annanstans till den bestämmt sig.
Eller nä, vill nog ha den kvar.
Kom på nyss att jag ska upp tidigt eftersom jag ska åka hemifrån tio i åtta för att vara i tid tills tio i nio.
Sjukt segt jag vet!
I alla fall tillbringas den tiden med Julia för vi har matte tillsammans!
Nu ska jag sova, godnatt på er!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
juliaa :D

Hahaha kan inte hjälpa att vi letar efter en hjärna till mig (a) <33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-11-12 ª 19:09:59
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!