My hands are freezing cold! *

Jag sitter i skolan
och skulle egentligen just nu jobba med ett arbete med min jobbarkompis Camilla,
men ja vi har kommit långt *host*!
Efter har vi idrotts prov, who wants that?
Men vi hoppas på det bästa!

I wish I could help you.
I wish that everything was fine, if I had my way you'd always do best.
But since it's not me who decides, so it is not so.
I want nothing more than that everything is well with you.
I wish I could fix your problems. heal your wounds.

/Gabiiz.

Jag fryser häcken av mig rättaresagt, eller nej inte häcken utan händerna!
Mina händer är stelfrusna and I don't f*****ng like that.
Det kan väl vara kallt ute och fin vintersnö utan att det åste vara lika kallt i klassrummen?
Snö är ju vackert! Det vill man ha men inte kylan inomhus.
Nu slutar jag antagligen snart och då ska man ut och gå till idrotten, usch kallt!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!