Yesterday *

Hejsan!
Igår så var det skola som vanligt.
Häll på att försöva mig eftersom jag trodde vi började senare än vanligt.
Men som tur är så cyklar man till skola så kom i tid.
Cykla är bra motion, och jag cyklar sammanlagt mest 20 min varje dag...till och från skolan, haha!
När man kommit hem från skolan träffade man Sarah och vi åkte ner till stan.
VI handlade morsdag pressenter till våra mammor!
Sedan handla jag lite nytt smink också,
kostade lite pengar...på en dag rök 400kr.
Har bara 500 eller 600kr kvar nu, som ska räcka tilld en 25 Juni...sjukt!
Men vår skola har bal den 10 Juni, till det pengarna går till nu.
Plus att jag ska betala för att fixa naglarna, hihi längtar!
Ni får gärna ge förslag på olika mönster eller färger om ni vill!

Ni kan också läsa på http://sakenandersson.blogg.se
där denna sötnosen finns:


Nä nu ska jag fortsätta plugga och så kommer grannar ikvl. Kanske fottar och lägger in bilder!
Lots of kisses from yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!