Väla *

Hejsan!
Var på väla med mamma vid fem och vi köpte lite saker.
Jag köpte bland annat för mina egna pengar ett par nya solglasögon,
hittade två till sedan men de betalade mamma, TACK!
Köpte nya kläder och sedan köpte mamma lite.
Bilder på det jag köpt kommer väl imorgon eller senare.
Ska inte lova något, för är ganska upptagen imorgon.
Farmor kommer någon gång under morgondagen, sedan skulle de iväg.
Då blir det atingen att jag hakar på till dem de ska till eller så stannar jag hemma.
We'll see.
Akon – Beautiful
Låten jag lyssnar på just nu, haha.

Ha det bäst!
Lots of kisses from yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!