Svar till Anonym *

Postat av: anonym

Jag älskar att läsa din blogg! Alltid kul.
Fina bilder också, du är jättesöt.
Kan du ge mig några tips på hur man gör för att man ska se så bra ut på bilder?
Kram, en tjej som älskar din blogg <3



Gabiiz svar:


"Tack så mycket underbara du för det du skriver!
Jag vet inte direkt vad jag ska säga dock.
Man kan väl säga huvudsaken är att trivas framför kameran och bara göra den posen/rörelsen som först poppar upp i ens huvud. Tips, ta gärna många bilder med samma pose och bara några små ändringar i rikting eller vinkla huvudet mer på ena bilden, kolla sedan på vilka som ser bra ut och vilka som inte ser bra ut. Inget fel att tycka bilder på sig själv är bra. Radera dem du inte gillar.
Det du dock alltid ska tänka på är något Tyra Banks brukar säga:
Smeyes! (smile with your eyes).
"

Hoppas det var ett bra svar på din fråga och att fler fick nytta av svaret, ni är alla underbara små änglar!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!