Segt! *

Hejsan!

Jag brukar inte vara inne på datorn så här sent, brukar sova vid det här laget.
Men nu är det så att jag sitter upp och gör ett arbete till bilden. Tråk eller vad?
Men har nu skrivit klart all fakta och analyserat och allt det om den konstnären jag skrivit om.
Ska bara rita ett eget konstverk och tala om varför jag den ser ut som den gör.
Men men, förlåt jag är så off!
Men plugg tar all min tid just nu.

Har:
Måndag - Svenska prov.
Tisdag - Svenska redovisning.
Onsdag - Matte kontroll "mini test".
Torsdag - No prov.

Efter det är jag FRI som en fågel!
Så skönt.
Men ska se till att rita eller iaf skissa så att jag kan färglägga den imorgon på bilden.
Godnatt och sovgott!
Lots of kisses from yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!