Dagens Humor *

Hejsan!
Ja, ojsan vad längesedan det var.
Inte alls meningen!
Jag är lite så smått trött, men men.
Jag har snackat med Julia i telefon i ungefär två timmar innan vi la på.
Vi var flummiga och vi skrattade åt.
G: Om du säger det kommer jag hunta ner dig och tejpa för din mun!
J: Men kan jag inte bara ta bort tejpen då?
G: Jo just det!.......HAHAHAHAHAHAHA
J: HAHAHAHAHA

Jag kan inte säga vi har världens bästa humor.
Snarare att den är lam.

När jag kom hem idag tog jag lite nya, ja konstiga bilder.
Insåg det var länge sedan, men inga High Fashion kamera bilder.
Utan me bilder med digital kamera på toa, hahaha!
Ejoy boys and girls!






(mer bilder finns på min facebook)

Ha det bra och sovgott sötnosar!
Lots of kisses from yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
anonym

Jag älskar att läsa din blogg! Alltid kul.

Fina bilder också, du är jättesöt.

Kan du ge mig några tips på hur man gör för att man ska se så bra ut på bilder?

Kram, en tjej som älskar din blogg <3


Skrivet - 2010-05-16 ª 14:35:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!