Varför mitt liv extremt jobbigt idag *

Halloj Bitches!

Saker som gjort mitt liv extremt jobbigt idag:

- uppdragen tidigare än jag behövt av mamma.
- jobbigt i skolan (min ensak varför)
- Utsliten när jag kom hem, sov två timmar.
- Bråk vid matbordet.
- Föräldrar som kanske inte orkar leva tillsammans längre (min ensak varför)
- Mobilräkning hög.
- Blev pank för det med mobilräkningen.


Usch mitt liv ibland, men jag försöker hålla allt under kontroll och vara glad.
Plus att jag älskar mitt liv vad som än händer.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Jag älskar dig!<33

Om du vill snacka finns jag här<3



Puss

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-03-20 ª 15:10:51
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!