Tokio Hotel Live i Götebrog, 5Mars2010 part 1 *

Halloj Bitches!

OMG igår 5mars var bästa dagen ever i mitt liv!
Finns inget bättre.
Denna första delen kommer bestå av återberättelse från gårdagen.

Vi åkte till Gbg på fredag morgon och var vid hotellet vi 13:00,
då tog vi upp väskorna till rummet.
Jag och Julia delade rum "rom mates" för en dag.
Vi åkte då senare ner ti stan och shoppade.
hade lix sittplatser så slapp köa.
Det vi gjorde innan vi skulle dit var att äta lunch,
shoppa två timmar,
vara på hotelltummet och slappa lite,
fika semla och äta mat.
Sedan stack vi till Scandinavium vid halv sex.
stälde oss i kön för att komma in.
Vi kom in och var där inne,
stod dock i en annan lång kö där inne för att kunna hänga av jackorna.
Sedan stack vi in och satt oss.
efter typ en timmes väntan fick vi reda på att vi kunde få sätta oss närmre scenen om vi ville på gröna stolar.
Gröna stolar=de 5 raderna längts ner.
Så vi satte oss där vi ville och satt perfekt!
Sedan en och en halv timme senare körde bandet igång!
Gud, då släppte bara allt!
Allt man tänkt och allt,
man såg först bara Tom (gitarristen) men OMG som vi skrek!
Vi skrek halsen av oss!
Vilket sen när vi skulle sjunga gjorde så rösten lät sjukt hemsk,
men skitsamma lix.
Jag sjöngskrek om jag inte skrek,
vilket nu staffat sig med att jag inte kan skrika idag eller viska.
Bill hade 3 olika outfits under konserten,
alla lika snygga.
Kommer ej ihåg ordningen på låtarna,
men alla var så bäst!
Under konserten sköts det upp eld också och det var så häftigt (kommer bilder i nästa del)!
Jag tror aldrig jag varit så glad under hela mitt liv.
De lät oss sjunga med sjukt mycket och med det menar jag att Bill rikta mikrofonen ut mot publiken och lät oss sjunga ist för han!
Som man skrek sjöng då liksom, bara för han skulle höra.
Alla skrek de lät förjävligt när man bara lyssnade på sig själv,
men när man hörde hur alla skreksjöng tilsammans lät det bra.
Tokio Hotel tackade oss typ tre gånger och Bills engelska är så gullig,
jag älskar den!
Sedan så applåderade de åt oss!!
Men vi applåderade åt dem också då,
kunde inte låta bli.
Sedan adnra gången de kom in på scen kom Biill in med en motorcykler och ingen liten en,
och OMG så häfrigt det var!!
Tror ingen kan slå ett sådan framträdande som dem,
de är bara bäst.
Det var som sagt det som hände.
Och jag kommer minnas föralltid!!

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!