Mitt nattliv *

Halloj Bitches!
Just nu är jag lite halvt trött men sitter endå uppe vid datorn,
men jag orkar inte röra mig lat som jag är plus att jag fastnat för en dålig film på tv.
"Team:America" tror jag den heter, det är typ barbie dockor i en film,
sjukt tråkig i början men nu har jag sett den ett bra tag så börjar tycka den är bra.
Det är enbart föratt jag sett mycket av den, haha!
Jag sitter också och webbar med Joel (bor i gbg) typ snackar om massor med ointressanta saker.
Eller inte ontrssant för oss men för er, haha!
Nä nu ska jag fortsäta kolla min film,
så nu får ha det gött!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!