Mår inte bra *

Halloj Bitches!
Jag vet jag är väldigt off just nu. Men jag mår så dåligt.
Men jag var ju i stockholm och jag mådde dåligt redan då,
menar illamåande då.
Sedan så åkte min kusin Ludvig med oss hem ner ti skåne och han mådde dåligt.
Mamma mådde dåligt i måndags då, vilket jag också gjorde.
Åt en pizza i Sönadgskväll och spydde på natten,
så det blev man stanna hemma och lå i sängen stor del av dagen.
Men var tvungen att plugga lite osso så satt och leta fakta på datorn med en hink bredvid.
Igår var jag hemma med mina project vänner Julia och Johanna.
Vi gör vårat project, alltså vi har fått tillstånd från skolan att jobba med detta hemma.
"Three is a magic number (Gabiiz, Julia, Johanna)"
Idag var jag i alla fall i skolan, mådde hyfsat.
Inte illamåande så men fortfarande feber.
Åt inget i skolan utom ett knäckebröd för det kändes som jag skulle spy då.
När jag kom hem sov ända tills vi skulle äta.
Ungefär en timme efter vi ätit så mår jag illa, skulle upp till mitt rum.
Då kom all mat upp så sprang snabbt till toan, där allt kom.
Så jag vet inte hur jag ska göra med skolan imorgorn.
Mår inte bra i alla fall, om man anser detta att må bra.
Hoppas ni mår bättre än mig bitches!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!