Helgen *

Halloj Bitches!
Nu var det länge sedan jag var social, sorry.
Har haft en sjukt rolig helg med kompisarna.
I fredags
var jag på Disco md Sarah, det var sjukt kul!
Vi dansade och hade jättekul!
Jag och Sarah är bäst på att dansa.

I lördags
var det tjejkväll hos Sarah!
Det var jag, Sarah, Julia, Hanna och Johanna B där.
Bästa tjajorna är vi och vi och skräckfilmer,
finns inget bättre.

Hanna, Jag och Sarah på bild.
Älskar min Fetssyster, KK, Flummsyster och JB sjukt mykke!
NI tjejer är bäst!

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
fjårtizzarna is back

är du kass eller sluta och säg Halloj Bitches!

förfan låter som en jävla kossa muuu.

Asså har du sätt din bull haka eller den ser ut som en big jävla skit hög hahahaha! THATS TRUE!!!!


Skrivet - 2010-04-12 ª 17:28:41
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!