Bowling och mysig kväll *

Halloj Bitches!


Igår så var jag, mamma och pappa och bowlade med våra störtsköna grannar.
Linda, Mange, Cristoher och Maggie.
VI bowla det var tredje gången i mitt liv,
gissa om man avr duktig, haha!
Sedan var det hem till oss efter bowlingen och vi hade sjukt kul.
och jag tror inte jag tackat Chistopher tillräckligt för att jag får låna ett objectiv och en blixt av honom,
men jag är sjukt tacksam för det!
Vi satt och snacka och skratta många timmar,
snacka om att ha kul!

Idag har jag varit på väla med mamma och köpt kläder till Gambia och så har pappa åkt till Japan imorse.
Saknar honom redan!
Sen nu ska man kolla Chinlesslist med mamma,
så ni får ha det bra!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!