Thank you heaven for musical seven *

Hejsan sötnosar!

Sorry för att mitt videoinlägg blev så "failat", inte alls coolt.

I vilket fall som helst hade jag Mys kväll med musikal gänget, trevligt!
Vi hade jättekul!
Först så kollade vi på inspelningen från själva föreställningen efter det åt vi mat.
Jag åt Hawai pizza. Julia Bergström hade också med sig en tårta som hon och Albin hade bakat.
Tack så mycket, den var verkligen jättegod!
Efter det hade vi utvärdering och strax efter det gala.
Kul att se vad alla vann!
Vi fick också vårt egna program från musikalen där alla från musikalen kunde skriva en kommentar.
Musikal kompisarna, ni är de underbaraste människorna på hela jorden!
"Thank you heaven musical seven" (Anna Dror, ressigörens citat)
KÄRLEK PÅ ER ALLA!

När jag kom hem för ett tag sedan så kolla jag tv med familia, men ja somnade i soffan.
Det dumma är när jag sedan går upp och tvättar av mig smink, så piggnar jag till...
Så vi får se när jag blir trött.
Men godnatt och sovgott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!