Nu drar jag iväg *

Hejsan!
Sitter klistrad vid VM för det mesta nu om jag inte är ute.
Sommar lov nu ni vet, härligt och sommar vädret har äntligen kommit ner till skåne.
Tack för det.

Igår såg jag i alla fall Spanien mot Schweiz och Schweiz vann!
Med 1-0 och målet var ganska otroligt!
Sedan på kvällen såg jag Sydafrika mot Uruguay och Uruguay vann med 3-0!
Idag har jag kollat på när Argentina och Sydkorea spelade och Argentina vann med 4-1!
Just nu kollar jag Grekland mot Nigeria, står 1-0 till Nigeria.
Jag hejar däremot på Grekland i denna matchen, så hoppas de vinner.

Kommer nog inte kunna se hela, eftersom jag snart ska åka med mamma till Solveig och Kurt.
Det blir då ullared imorgon med dem och ikväll bara umgås och gosa med deras hund Millan som jag känt hela mitt liv. Kommer heller inte ha internett så tyvärr kan jag inte uppdatera mig då heller. Men en eller annan bild dyker väl upp efter det.


En bild på mig när jag och Julia hade haft hanledardag.
Lots of kisses from yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!