Tårarna rinner ner för kinden *

Jag måste säga att jag såg en väldigt bra film igår!

Så frukansvärt hemsk och sorlig film! My Sister’s Keeper handlar om kärlek, cancer, smärta, syskonkärlek, liv och död. Jag kunde verkligen inte sluta gråta när jag sett den!
Filmen handlar om en söt tjej som heter Anna (spelas av Abigail Breslin) och hennes familj och föräldrar som heter Brian och Marge Fitzgerald (Cameron Diaz). Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, som är Kate’s lillasyster och en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator! Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv! Hon stämmer sina föräldrarför att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

Filmen är värd att se!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Jag har också sett den sjukt hemskt! :(


Skrivet - 2010-07-29 ª 19:10:40
Annie

Jag med!

Jag grät nästan under hela filmen :'(


Skrivet - 2010-07-29 ª 19:11:06
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!