Sweet home alma balma *

Vet inte ens om jag stavade rätt i rubriken men who cares?
Alla förstår endå vad jag menar.
NU är det också så att jag är hemma igen!
ÄNTLIGEN!
Skulle kommit hem igår kväll men nä komm hem idag vi tre :s
Lite skillnad..nyfiken att veta vad som dröjde?

Det började med
att vi fick reda på att det var ett mekaniskt fel och att bussen blev 45min försenad (vid 18:05).
Sendan när vi stod där 18:50 och ringde och frågade var de var någonstans sa de att de inte kommer förräns 02:00 helt plötsligt!
Så ja de hade fixat middag för oss på något hotell i Petra (byn i Levsos vi var i).
Men den kom klockan 02:00, vi car sjukt trötta då.
En och en halvtimmes bussresa för att komma till flyckplatsen.
När vi kom fram berättade hon som åkt med oss att flygplats arbetarna har strejkat och de visste inte hur länge strejken skulle vara...Vi var lite smått buttra redan då (alla som åkt med bussen från olika hotell).
Men först sa det att allt skulle funka igen vid 04:30,
sedan sa de 07:30
och till sist 08:30.
Men vi var på planer strax efter 09:00.
Man var inte på bösta humöret efter att få sitta på en liten pyttemal flygplast som det var på en stol och vara trött och vilja hem.
Kom väl hem vid tre och ätit och tagit det lite lungt. Är über trött!!

NU ska jag faktiskt gå och ta mig ett varmt härligt bad för jag fryser sjukt mycket, så ska bli härligt.
Bilder från grekland och faktiskt från en dag jag var med Julia tar jag information med er om senare,
ha en bra kväll!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!