I may be a ass but never a Jackass ;) *

Jag har inte lagt ut ett enda inlägg idag.
Men jag kan ju berätta vad jag gjort idag i alla fall.

Var tänkt att jag, Hanna och Sarah skulle dra ner till festivalen.
Men regnade som in i!
Så vi bestämmde oss för att ta oss ner imorgon istället.

Har istället varit på väla med Mammi.
Hon köpte present till någon hon skulle på födelsedags fest till imorgon med pappa.
Jag köpte den nya Tokio Hotel dvdn, live dvd.
Har också kollat den idag, HÄFTIGT! Återuppleva känslor från konserten.
Efter det åt man kvälls mat och kollade Ocean's Thirteen med föräldrar.
Efter det bara däckat framför tvn tills nu.

Nu sitter man och lyssnar musik , chattar och kollar på Jackass.
För er som inte visste älskar jag Jackass!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!