Here I'm now entertain me *

Ja inte riktiga texten gjorde om den.
Fast den meningen som fastan på mitt huvud från denna låt: Nirvana – Smells Like Teen Spirit
"Here we are now, enertain us!"
Fick den i huvudet när den kom på ett program på MTV för ett tag sedan som hette  "Behind the Music" tror jag.
Handla om Courtney Love och Kurt något.
Kurt var bandmedlem i Nirvana med ja tog självmord senare och han hade gift sig med Courtney Love och fått ett barn som hette Frances, dotter (tror jag).
Sedan tog ahn självmord...
Hon och andra personer pratar om HENNES livstid innan och under tiden hon var tillsammans med Kurt.
Handlade om henne.
Men jag gick upp och gjorde lite annat så missade kanske 15 minuter av programmet.
Önska jag visste vad de mer handlade om.
Men men, hoppas ni haft en bra dag alla!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!