Random *

Nu sitter man här med Julia 8D
Den snyggingen ska sova här idag ;) liksom sällan? ^^
Men det är kul!
Just nu håller hon på med min mobil...oj menade HENNES (a)
Hon har köpt min gammla mobil om ni undrar, så därför jag sa fel.
Sen så skriver man med älsklingen på hyves <33
Han skicka en låt till mig och Julia som heter "Tu suelto Pelo",
som är en spansk låt, vilket ni kanske förstod ;)
Men jag och Julia är inte bäst på spanska liksom  :p
VI är sämre än Jhonatan på spanska och vi läser spanska i skolan vilket inte han gör, haha!
Vi sitter också och lyssnar på random musik, hihi (a)
Ska väl snart bli mat, för mig och Julia blir det Pomfritt och Korv! 8D
Mamma och Pappa skulle äta ngt annat, haha!
Sedan blir det väl Let's dance och lite sådant kul :)
NU ska jag forsätta skriva med älsking så ni får ha det!
Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!