My bad *

Jag har varit väldigt inaktiv det senaste dagarna, men det har inte varit med flit, förlåt!

I Fredags

klippte man sig (bilder kommer snarast) och sedan träffa man Julia, sjukt kul.
Vi satt först vid datorn, sedan satt vi nere i hennes vardagsrum och snacka och upp till datorn igen.
Lucky me att jag loggade in på msn då, för sötnosen var inne 8D hihi!
Jag blev glad för det är sällan han är inne, så chattade med honom sen skulle jag och julia äta så fick jag panik...för ja, han brukar inte vara inne länge om han inte chattar elller gör skolarbete.
Men som tur var så var han kvar när vi kom tillbaka. SÅ jag chattade länge med honom, plus att vi chattade lite när jag kommit hem :p sedan skulle han ut ^^

Idag
 så vaknade man sent, vid halv tre. Träffade hanna så såg vi två filmer "Paranormal Activity" & "Toy Story" ^^
Sedan logga min lilla sötnos in idag igen (a)
Så vi chattade med honomett tag, eller ja innan han logga xD
Så kollade vi på youtube klipp, massor med olika random klipp, det var kul. Vi skratta sjukt mykke!
Efter det var det mat, Hansi åt middag hos mig :D (pomfritt och korv)
Senare fick vi godis och pepsi max och så kollade vi "Jackass number two" och skrattade as mykke xD
VI gillar Jackass ;)<3
Sedan stack hon hem och det slutatde med att jag hamnade här :p
Btw; när skolan och läxorna sätter igång kommer det inte bli lika mykke inlägg =/, bara så nu vet.
Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!