I've been missing you all week *

Idag ska jag va med Julia efter hennes hår gar torkat, för hon kan inte blåsa håret som jag,
men det ska bli så kul att va med henne!
Sen så väntar jag på att Jhonatan ska logga in på msn ^^
Lovade honom igår att vi kunde chatta idag.
Men undertiden jag väntar på att
1. Julia ska komma.
2. Att Jhonatan ska logga in. (och ja han stavas så)
Tänkte jag lägga in en "låt" eller ja melodi och text
som jag är beroande och som Jhonatan gjort, han kallar sig själv Sangre Nueva;

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Den verkar bra!

Finns låten med sång också? för skulle vara trevligt att höra både melodin och sången.


Skrivet - 2010-01-04 ª 00:40:05
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!