Have it your way *

Idag har varit en rolig dag i skolan faktiskt.
Vi hade först SO på morgonen och NO efter det.
SO var faktiskt roligt idag, vår lärare (Roger) sa olika saker med olika alternatvi,
så skulle  vi ställa oss vid det svaraet som passade oss bäst :p
No var nog den enda tråkiga lektionen idag xD
Det var väl bara för vi satt och gjorde ett gammalt nationellt prov i Fysik.
Sedan hade vi idrott där vi var ute vid Närlunda backen och åkte pulka 8D
Det var faktiskt kul!
Jag och Johanna åkte två eller tre gånger :p
Lunchen kom efter idrotten och efter lunchen var det Fame för mig och EPA för Julia och Johanna ^^
Jag, Katya och Jessica åkt då in till Dunkers där alla skulle träffas och vi fick en rundvandring runt hela dunkers och så, det var intressant.
Tack för det Anna Dror! :) <3
Sedan hem typ pluggat, sovit, ätit mat...åt Hamburgare idag 8D "Have it your way" från BK som nu kanske förstod med Have it your way ;)
Efter det var det spanska som gällde, inte kul xD
Och så frös man överdrivet mycket så jag tog ett varmt bad ^^
Så slutade de nu med att man sitter här på datorn och är social 8D
Loggade precis in på msn, så får vi se om någon rolig är inne.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!