Härligt, härligt! *

Det är bara plugg plugg veckorna ut, sjukt jobbigt.
Idag har det snöat här nere jättemycket så vi har mycket snö nu, HÄRLIGT HÄRLIGT! <3
Jag älskar snö och nu kanske min ösnkan kan gå i uppfyllelse, att ha massa snö på min födelsedag coh att dt ska snöa då (a)
Blir lite besviken annars...har önskat mig det i så länge jag kan minnas nu.
Men kallt är det i vilket fall som helst.
Snart får jag väl lägga ut en ny videoblogg eller något låttips, för det var längesen.
Är inte speciellt social här under skolterminerna, men det ska man väl försöka bättra på så gott det går ^^
Nu ska jag snart äta mat, jag vet lite sent men vi har väntat på pappa som kommer hem från Skottland idag!
Mamma och pappa ska äta korv och något och jag ska äta tomtegört, gott!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!