Veckan *

Jag har mycket att skriva om nu så var berädda på att detta inlägget blir långt.
Har inte hunnit uppdatera mig även fast det varit en bra vecka.
Inga läxor eller något, men sovit varje eftermiddag (a)
I måndags var vi på Hestra, det var så kul! Tack så sjukt mycket alla nior på e-berg<3
Men man hade så sjukt mycket träningsvärk på tisdag och så hade jag skadat benen så hade problem med det också, men över den har försvunnit nu! (y)
Sedan så har det bara varit vanlig skola.
Hade pappas jobbar kompisar här igår, Marcelo (från brasilen men bott i sverige 3 år) och David (från Asien men här i några veckor sedan åker han tillbaka), så då fick man snacka engelska.
Och så idag sitter jag här...för första gången jag inte sover vid denna tid.
Duktig jag är 8D
Nu så ska jag maybe vila lite för jag är trött igen, men ska kolla klart mitt programm först :p
Ha det!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!