Fest hos mig *

Igår var bästa dagen ever! <3
Asså tack så sjukt mykke alla underbara människor som var här, ni är de bästa!
Haha jag, Julia, Hansi och Sarah blev sjukt mätta efter ätit kaladdkaka med grädde -.-'
Men gott var det faen! ;p
Sedan senare kom Michel, Victor, Johanna och Tobbe! (y) <3
Najs det!
Men det var kallt ut eller vad säger du Johanna? ;)
Jag och Johanna höll på att förfrysa ute.
Hög musik i vardagsrummet och jag och Johanna dansade loss ett tag (a) hahah det var kul!
Synd om Tobbe däremot som hade skadat benet =/
Sarah, Julia och Hansi var däremot sjukt högljuda, hahah! Har nog aldrig hört det skrika så på det sättet innan ;)
Sedan så satt vi bara och snacka, drack och käka godis (y)
Sedan var vi ute ett antal gånger också, och senare på kvällen så sprang mina katter ut...hahaha!
Men det fixa sig :p
iaf det var så kul b-day's fest igår <3


Tack alla som var med; Julia, Sarah, Hansi, Jojsan, Michel, Victor och Tobbe <3



Sedan så sov Julia och Sarah hos mig ^^
Eller ja sov och sov, Julia sov 45 minuter på hela kvällen och jag en halvtimme -.-'
Sarah sov mest men med många uppgångar till toan ;)
Ringde runt till massa folk, sorry för er som blev drabbade! (a)
Efter jag och julia sovit från typ sju till halv åtta så kom Sarah upp och la sig i min säng :P
Det slutatde med att de kollade klart min film på datorn med mig,
sedan kolla vi på "New Moon" bara för Sarah aldrig hade sett den ;)
Jag och Sarah typ e beroande av Taylor Lunther (Jacob fast i kort hår då)  för tillfället (a)
Det vad de filmsnuttarna han var med i som var bra av filmen,
däremot håller inte Julia med hon typ gillar Robert Pattison (Edward) så hon tycker ettan var bättre :p
Men efter filmen åt vi frukost vid elva och så gjorde vi ordning oss, sedan följde jag Julia hela vägen hem innan jag satck hem :p
Men det var bara för jag hade lust att gå ;)
Så det var kul

Tack Julia och Sarah som höll mig sällskap hela natten lång <3

Det var det som hände igår och i eftermiddags ;)
Ha det gött alla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Din fru! ;)

HAHAHA! ja afan, det var rikitgt roligt!! :D taaaaaack själv gumman för den bäst b-festen ever!! :D<333


Skrivet - 2010-02-08 ª 18:10:35
endast DIN KK

a men gabi, det är ju vi som ska tacka dig!!! <333

tack för en otroligt kulig lördag, behövdes verkligen!!! nu är jag trött haha :D <33



nationella prov imorgon :( vill du bli äggad? ^^ <333



I LOVE YOU <33333333333333333333333333333333

URL - http://sakenandersson.com
Skrivet - 2010-02-08 ª 20:22:24
Hanna

hahah fetekul:D (kanske inte slutet xD men den ÄGDEE!!

ILY!!!<33<3<33

btw; dina fester äger;) huuuhu

URL - http://hannahandsome.blogg.se/
Skrivet - 2010-02-09 ª 20:07:21
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!