21/2-09 *

Halloj Bitches!
Här kommer bilderna jag lova er igår.


Jackan är ny!
Tycker den är grymt ball, sen om ni hatar den "I don't give a shit".
Köpt på Vero Moda för er som vill veta.



Handväskan som man kan ha med sig nästan överallt,
den är köpt på Accent för er som vill veta.
Och för er fakta
är jag kär i den :P



Även denna väska är köpt på Accent, för er som vill veta.
Köppte den för att den kan användas ti mykke.
Ska ha md mig hela min packning till sthlm på fredag i den.
Gött det ellerhur?
and I lajk it!

Har tyvärr inte fottat min Ipod steron eller hörlurar men tror ni fattar lite hur sådana saker ser ut :p
Iaf stereon/högtalarna är sånna silverfrärgad och vit för er som vill veta.
Sedan mina hörlurar har vit sladd och vita sådan örploppar (vet inte vad det heter)
och så har de sådan skrikrosa färg också!
Döskalle bild på dem också, fast väldigt liten.
Diggar dem iaf och den har grmt bra bas,
så rekomenderar att köpa sådana.
Både högtalarna och hörlurarna är köpta på väla i HBG i affären bredvid skivlagret (mot utgången då).
Vet inte vad den heter, sry!


INLÄGGET FRÅN IGÅR!

Ha det!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!