Telefonjack JA TACK *

Halloj Bitches! <3
Asså okej jag vet att telefonjack atagligen är dåligt för naturen,
men varför ska man ta bort alla telefonjack och ersätta dem med mobiler?
Asså om någon vill få tag på någon hemma lix, ska man ringa runt till tre mobiler då om man är tre i familjen?
Asså det är lite sjukt om jag får säga det själv...
Jag tycker man ska ha kvar dem. Har vi kunnat haft dem i flera år så kan vi väl ha dem nårra år till? ;p
Tycker bara det är fattit att man ska byta ut hemtelefoner.
På tal om hemtelefoner så snackade jag precis med Julia i hem telefon :p
Ni vet dyrt att snacka i mobil länge ;)
HA det bra!
Puss puss, Gabiiz <3


 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!