Sweet Sixteen Yesturday *

Igår fyllde man då sexton år! :D
Faktiskt ganska najs på sitt sett förutom att man blev väckt tidigare än vanligt ;p
Jag fick;
2 Tröjor
1 Nattlinne
1 Prison Break säsong (säsong 2)
1 adidas kofta (rosa typ)
1 bioanläggning

Ja för er som undrar min dvd gick söndero och då funkar heller inte bioanläggssystemet,
så fick köpa allt nytt xD
Men fick det jag ville det var gött (y)
Fickt typ allt jag ville ha i jul så visste ej direkt vad jag skulle önska mig :p
Bilder kommer på allt så småningom, när jag har tid att fotta ;)

Igår var det dock skolan som vanligt, nationellt prov -.-'
Liksom kom igen, nationellt prov på sin födelsedag , kul!
Sedan stack man ti stan vad där tills mamma slutade på jobbet, då vi gick och åt på Harrys.
Gott var det!
Sedan så gick jag ner till mamma, tvingade henne att kolla Prison Break md mig (a)
och så åt vi prinsesstårta , gott!

Detta inlägget skulle egentligen in igår ... men internet hade damp, så fick ändra om en del meningar till "igår" ist för "idag" ;)
Men ha det gött alla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!