Svårare att vakna än jag *

Halloj Bitches!
Jag vaknade vid halv ett idag, lite sent tycker jag!
Sedan åt man tomtegröt till frulle med mammi och pappi,
för er som vill veta så är de lediga idag.
Sedan hamnade man här uppe igen och satte på datorn.
Väntar på att Julia ska vakna för jag ska vara med henne då,
men hon har lite svårare än jag att vakna.
Just nu sitter jag däremot och kollar på
"Tokio Hotel Zimmer 483 Live" för att jag blev fett sugen på det.
SJUKT LÄNGE SEN JAG KOLLADE EN AV MINA LIVE DVDER.
Plus jag peppar mig själv till att det är bara är ÅTTA DAGAR KVAR!
Åtta dagar kvar tills jag ska till Göteborg och se Tokio Hotel Live.
SÅ kul det ska bli!

Imorgon drar man däremot till stocholm sjukt tidigt på morgonen.
Så blir bil i ett antal timmar, lite tråkigt.
Maybe och då menar jag verkligen maybe att jag bloggar från mobilen,
men kommer säker bli så iaf, för att jag ska vara där till söndag.
Fast ska försöka övertala pappa att ta med sig jobbdator och bredband från jobbet.
Skulle tagit med mig min men det bredbandet passar inte i min dator,
som synd är!
Jag vill faktiskt hålla er uppdaterade om vad som händer.
Hör av mig senare idag!
Ha det super duper bra tills dess.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!