Lindsay Lohan kommer dö om ett år?! *

Asså läste på kompis bdb
clownskills" (för er som vill veta)
att Lindsay Lohans doktor och familj sagt:
hon kommer
dö om ett år!

Vill inte hon ska dö, okej ni kan typ skälla ut mig för detta nu bryr mig inte!
Men asså hon är en sjukt duktigt skådespelerska och så, älskar hennes filmer.
Hon kan bringa filmer till liv, bara synd det är som det är med henne just nu.
Men liksom palla att folk typ går runt och hatar henne,
hon har haft ett jobbigt liv okej?
Tänk er själva, varit känd sen man var liten och aldrig ha ett normalt liv på det sättet?
Liksom okej kul, men måste vara jobbigt också.
Men hennes filmer är så bra, jag ska lägga in hennes filmer och olika betyg på den i helgen.
För i veckan har jag inte tid.
Men hon är för bra och för ung för att dö än!
Tyck vad ni vill men hon är grym.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

håller med dig helt klart!! hon är en grym skådis och ja hon e för ung för att dö!

<333

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-02-17 ª 16:55:19
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!