Hos kusin Frida *

Halloj Bitches!
Nu är jag hos min kusin Frida och hennes 8veckors gammla bebis Kajsa.
Kul att träffa dem, första gången jag träffar Kajsa och hon är så gullig.
En gullig liten trollunge och trollunge menas positivt, tycker de är så söta.

Kom till Stockholm vid tre med Mamma, pappa och min andre kusin Johanna.
Johanna ska hälsa på sin pappa, Zabina, Hanna och Fredrik där hennes bror redan var.
Ludvig då.
Så vi följde med upp till lägenheten och träffade folket.
Sedan åkte vi till hotellet och la av oss väskorna, plus fixade oss lite.

Vi sitter just nu och snackar och försöker få Kajsa att sova,
när vi kommer till Hotellet igen senare så ska jag och pappa försöka få internet att fungera där.
Om det gör det så kommer det bilder som jag tagit under dagen.
Ni får ha det så bra!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!