Godnatt mina gullungar! *

Halloj Bitches!
NU måste datorn ut ur mitt rum, så är det alltid vi 22.00 på vardagar för er som inte vet det.
Det är så stråkigt men endå tur att det är lov snart ^^
Sedan jag hörde av mig senast har det inte hänt mycket,
jag har duschat, kollat tv och sen sitter man vi datorn.
Pluggade innan också, ska maybe plugga lite innan jag somnar.
Eller i alla fall är det vad mamma vill -.-'
Jag sitter och funderar lite på vilken film jag ska somna till,
är fortfarande glad jag har dvd igen så man kan kolla film på kvällarna.
Ska man se humor film eller drama?
hmm..I don't know.
Funderade på Spider Man eller något sånt, men kom på att jag aldrig kommer kunna somna då.
Typiskt sådana filmer man inte vill sova till.
Men nu har jag valt, blev "Bring it on",
den är bra!...när man inte sätt den 56000gånger under alla år man haft den.
Men inte sett den nu på flera månader nu,
så det var den jag kunde tänka mig och inte fick spy känsla när jag såg den liggandes bland alla andra dvder.
NU är klockan över tio ojoj!
Måste verkligen pysa i säng nu.
Ha det bra, sovgott och dröm om mig sötnosar.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!