Flera meter hög pappers hög *

Just nu sitter jag och sorterar skolpapper som ska in i min pärm,
där jag har alla papper jag inte använder i skolan.
Det är för att jagt ska slippa ha dem i skolväskan.
Men bara för jag har pärmen så betyder inte det jag är duktigt på att sätta in mina papper där,
men om jag ska vara ärlig så suger jag på det!
Enda gången jag sätter in papper i pärmen är när mamma per mig ;)
SÅ idag är en sådan dag för att min hög var flera meter hög,
därför jag sitter och försöker liva upp det tråkiga med musik från spotify ^^
Men snart klar nu så...nu kör vi hårt så jag blir klar, yeah!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!