Film dygnet *

Halloj Bitches!
Idag vaknade jag vid tolv av att mamma ringde.
Då låg jag kvar i sängen och kolla tv i en timme.
Sedan så började min mage kurra som in i, så gjorde ordning mig.
Åt pankakor till frukost, det var gott!
Samtidigt så kollad jag på Djävulen bör prada, jag älskar den filmen!

Sen kom mamma hem och då kollade vi på "Prison Break".
Åt Chiken MC nuggets med ris till middag och så kollade jag på
"Georgia Rule".

Den är också bra, men inte lika bra som prada filmen.
Men värt att kolla på :D
Allting med Lindsay Lohan är värt att kolla på ;)
Nu sitter jag också och kollar på "Ett monster till svärmor".


Den är också bra!
Älskar Jennifer Lopez, hon är så bra!
Både på att sjunga och skådespeleri :D


Ha det.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Det minns jag när vi skulle kolla dem och du somnade och jag halvsov men lyckades se klart den sista xD

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:47:02
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!