Film dygnet *

Halloj Bicthes!
NU är det dags för ny film!
och nu blir det "Micke och Molle", en teckand film.

Jag har sett den filmen innan ja,
men den är så bra även fast man gråter lite.
Om någon LYCKATS undgå att se disney filmen "Micke och Molle"
då är det dags att se den nu!
Den är så bra, så man bara måste se den.

Nu däremot ska jag lägga mig under täcket,
för jag orkar inte sitta vid datorn längre.
Därför ska jag också skriva vilka filmer som kommer på tur.
Det är;
- 13 snart 30, denna är en rolig film som man kan skratta till och är underhållande.
- Mamma Mia, sjukt länge sedan jag såg den och den är så bra.
- Just my luck, älskar alla filmer som Lindsay Lohan är med i.
Efter det är det väl morgon, och då är film dygner slut sorgset nog.
Sovgott nu alla mina söta bloggläsare!
Hör av mig imorgon.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!