Film dygnet *

Halloj Bitches!
Ja, mitt filmdygn fortsätter.
Tänker kolla många filmer och NI har äran att veta alla filmer jag sak kolla.
Och faktiskt just nu så ska jag sätta på "Lara Croft Tomb Raider".

Om jag ska vara ärlig så älskar jag Tomb Raider filmerna!
Jag har alltid gillat Actioon filmer, de är så sjukt bra.
Men gilalr denna lite extra mycket,
för Angelina Jolie spelar Lara Croft och jag tycker hon är sjukt grym.
Liksom nämn en annnan skådis som skulle spelat Lara och göra alla stunts själv.
Hennes egenskaper, personlighet och allt!
Jag vet att det finns folk som snackar skit för henne för hennes utseende,
det med hennes bröst förstorning och fyllda läppar.
Men endå!
Who cares?
Är ni avundsjuka på henne?
På att hon inte bryr sig om vad ni tycker utan lever sitt liv och ser ut som hon vill?
Hon är hon och huvudsaken är att hon älskar sig själv,
föratt det är bättre att älska sig själv än att hata sig själv.
Och hon älskar sig själv, och det gillar jag!
Plus att jag älskar henne!

Ha det bra alla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!