Farväl föralltid! *

Halloj Bitches!
Nu ska nu få höra vem jag verkligen tycker synd om.

Det är en som heter Björn,
hans liv kan inte vara så bra om jag ska vara ärlig.
Fan sitta och webba md mig och be mig strippa i webb,
då måste man vara trög på riktigt!
Berättade för han att jag inte är något slags sexobject, men det trodda han visst.
Trög som han är.
Sen att han stör sig på att jag kanske gör små stav fel när jag skriver till honom,
big deal.
Vem pallar bry som om man råkar skriva "hjärn död" ISTÄLLET för "hjärndöd"?
Samma sak bara att det är ett mellanslag mellan.
Tycker synd om hans KK seriöst.
Undrar om hon insett han inte älskar henne?
Det var iaf det han sa till mig han inte gjorde.
Tycker iaf hon har rätt att veta att han inte älskar henne.
Plus att han inte VÅGAR ringa mig när han är med kompisar är ännu patetiskare!
Vad tror han liksom? att de helt plötsligt ska "ta mig" från honom? -.-'
Liksom hur många gånger ska en kille få vara taskig ena dagen och nästa kyssa ditt arsle för att få vara din vän?
Nej tror inte jag köper det längre,
vill väll säga att jag är GLAD att jag fick dig att blocka mig!
Slår redan vad om att den blockningen kommer hålla,
vad ska vi säga en vecka?
Förragången höll det bara 2 dagar, snacka om att du är beroande av mig!
Men jag tänker inte låta dig kyssa mitt arsle igen,
sista gången var detta!
Hädan efter får du hitta en annan tjej som är trögare än jag,
för annars lär hon inte vilja ha med dig att göra.
SÅ antar detta är mitt farväl till dig.
Mitt förväl föralltid.
Förväl till dig...till dig som är rädd att dina kill kompisar ska ta mig ifrån dig och att dina tjej kompisar ska bli svartsjuka på.
FARVÄL!


Så nu har jag delat med mig av detta och det är det sista ni kommer höra från den människan också,
för det var mitt förväl.
Men nu vet att jag gillar er mina söta små bitches :)
Ha de det bra nu alla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
andersson offc :)

oj :/ allt det där visste jag verkligen inte... men är det han björn jag tror det är?? han som vi snackade med hela natten eller rättare sagt du och julia ? D:

URL - http://sakenandersson.blogg.se/
Skrivet - 2010-02-25 ª 09:42:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!