Elin Kling & Julia Roberts *

Halloj Bitches! ;)
Ja nu har man kollat Let's Dance där nere och gud var det var spännande idag!
Fick nästan panik, Elin var på väg att åka ut :o
Tur hon inte gjorde det för jag tycker hon utvecklas.
Sedan kollade jag och mina päron på ett program på svt1 med Julia Roberts.
Tyvärr vet jag inte vad filmen heter ;<
Jag tycker Julia Roberts är n bra skådespelare, jag älskar hennes filmer <3
Just nu så vet jag inte vad jag ska kolla på, men hittar inte miin fjärrkontroll :'(
Så just nu sitter jag och kollar på en "old" svensk film.
Ska försöka komma på något kul att göra, kanske kolla runt på folks bloggar (av de jag bevakar då).
Ha det gött!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!