Du kommer alltid vara helig för mig *


 "Jag håller mig vaken för dig,
 vi klara det inte båda du vet det inte.
Nu ger jag upp för din skull,
 min sista vilja hjälper dig ut innan havet öppnar sig under mig.
Jag tror på dig.
 Du kommer alltid vara helig för mig.
 Jag dör för vår odödlighet.
 Min hand över din från första början, jag tror på dig.
 Du kommer alltid vara helig för mig.
 Du brtyer kylan när du talar,
med varje andetag du tar berfriar du mig.
 Någon gång ses vi igen.
Förtsätt andas om du kan,
 även om havet öppnar sig under dig.
Jag tror på dig.
Du kommer alltid vara helig för mig.
 Jag dör för vår odödlighet.
 Min hand över din från första början, jag tror på dig.
 Du kommer alltid vara helig för mig.
Vara helig,
vara helig,
vara helig,
vara helig.
Jag tittar genom havet och ser ditt ljus över mig.
Jag sjunker,
jag sjunker bort från dig.
Jag ser mig inte om mer.
Tro på dig,
jag tror på dig.
Du kommer alltid vara helig för mig.
 Jag dör för vår odödlighet.
 Min hand över din från första början
och någon gång för havet dig till mig.
 Jag tror på dig.
 Du kommer alltid vara helig för mig."
 
 ~
av Tokio Hotel, hela låten Helilig~

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!