Boxer och Shäfer *

Halloj Bitches! <3
Jag kom nästan precis hem från mina grannar,
jag och mamma gick över till de som bor bakom oss för att fråga en sak sedan slutade det med att de ringde min pappa så kom han också,
vi snacka och hade sjukt kul!
Sedan ringde vi våra grannar som bor typ sentt mitt emot oss och så kom han också hem till dem med deras hun Malted, boxer och sjukt gullig!
Glömde nämna att Linda och Magnus (de vi var hos) har också en hund som heter Mimi, en shäfer och sjukt söööt och gullig! 

Och har nu kommit underfund med alla saker vi ska göra tsm, trevligt!
Kul att ha grannar som man bara kan gå över till så.
NU är man hemma och sitter här.
Sorry, men hann inte fotta mina fina saker idag!
Fottar imorgon ist, för nu orkar jag inte ska mysa framför tvn och käka godis.
Ha det!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!