22/02 - 23/02-10 *

Halloj Bitches!
Sov över med Julia från måndag till tisdag.
Sjukt kul hade vi!
Även fast vi kolla tv och satt vid datorn största delen av tiden.
Sjöng gjorde vi också och det var kul!

Sedan va jag med henne halva dagen på tisdag,
efter hon gått bada jag och sedan kom pappa hem.
Med hamburagre från BK och så kollade vi på "Pirates of the Carribean"
sjukt kul!
HA det.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Karolina

Fint fotto!

Jag gillar ditt leende Gabiiz, önskar jag hade så sött leende.


Skrivet - 2010-02-25 ª 00:11:08
Alexandra

Du har jättesöta kompisar!

men det kanske inte är så konstigt, eftersom du också är jättesöt.


Skrivet - 2010-02-25 ª 00:12:45
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!