Who has the cutest eyes? *

Sitter på historian just nu, inte det roligaste.
Men men, får väl ta och sätta igång snart, tycker inte ni det?
Ja det tycker i alla fall jag.
Kollade igenom lite bilder jag hade på skoldatorn och tänkte,
what the hell jag bjuder på en av dem.
För nöjes skull.

Detta är en Golden Retriver valp.

Jag tycker de är jättegulliga och söta. De är en väldigt bra barnfamiljs hund.
Det har jag både läst och varit med om. Känner två som har/haft Golden Retriver.
De är verkligen bara så tålmodiga med småbarn och så snälla.
Lyder gör alla hundar bara man uppfostrar dem.
De mesta som skapar hundaranas personlighet är hur hussen och matten uppfostrar dem.

Wiii, där fick ni fakta.
Yes yes yes.
Nu ska jag jobba de sista femton minuter som återstår av lektionen.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!